RE: [Linux-ag] Sata Disk

From: Ahmet Selman İnanç (selmaninanc@ihlas.net.tr)
Date: Fri 15 Apr 2005 - 01:06:13 EEST

Verilen cevaplar, bende bisey yazmis olayim diye yazilmis ivir zivir, grupla
alkali veya degili irdelemek icin degil. Buna mudahale edecek biri varsa oda
grup adminidir, bas ustunedir. MSN hacking'e gelince mailbox'ı bir daha
kontrol edin arsiv tutuyorsaniz. 7 msj kadar uzamaz demisiniz..... kac 7 bir
bakin bakalim. Hatta kac ayri 7 bunun gibi bir tane degil bir cok konuda
bircok msj atildi, cevaplar verildi kendi acimdan cok memnunum. Tabii ki
olayi farkli mecralara cekmemek lazim ama burada o kadar buyuk bir "gaf"
yok.

Configurasyon degil bu bir kernel olayi. Ornegin Redhat Enterprise Linux
3ES'de sata disk destegi yok default olarak. Bu listenin amaci
tecrubelerden istifade etmek. Cevabı aldım FreeBSD kitabinida adlim DHRAMA
Yayindan kurulumda bitti sistemim calisiyor. Ati alan uskudari gecti.......
Kendim kurup denicek olsam ve herseyi kendin deneyerek yapabilecek olsan
burada ne isin var. Git hepsini deneme yanilma yolu ile bul. Soylediginiz
ilsem en az 1 gunluk oyaski ben cevabi 1 kac saat icinde adlim. Bu bosa
zaman kaybidir. Ben bugun sunu yaptim olmadi derim sen yarin bunu yaptim
oldu dersin ne sen benim yapitimi yapmak isin ugrasip zaman kaybedersin
neden ben senin yaptigin olur mu olmaz mi diye dusunurum. Soylediginize gore
1,5 gb BSD'yi indiricem denicem bunun icin saglam bir internet baglantisi
lazim. Madem sizde boyle bir baglanti var ki bana bu oneriyi sunuyorsunuz
bir kac kb'lik mailler niye rahatsiz ediyor. Bandwidth'den mi yiyor. :))))

Google SearchBar kullanmiyorum sevmedim o mereti. Toolbara gelen hib biseyi
sevmem Ama googleda aramakta aklima gelmedi diyelim.

Bilgi beceri duzeyine guvenmeyen herhalde burada cevap yazmaz grup
arkadaslarimiz bizi bosa bilmedikleri seyle ugrastiracak kadar saf degil.
Yaziyorlarsa bildikleri, denedikleri bisey vardir. Dogrulugu, yanlisligi
onemli degil ama kimse kafadan SIKMIYOR burada.

Bu arada rahatiz olan herkes den cok ozur diliyorum..

OUTLOOK.PST filenizi 70 - 80 Kb kadar sisirdigim icin cok utac duyuyorum
kendimden :))))