RE: [Linux-ag] Adsl ve Leased Line

From: Serdar ŞANAL (serdar@istas.com.tr)
Date: Mon 04 Apr 2005 - 15:44:22 EEST

Eth1 = 192.168.0.1, router = 192.168.0.1. eth1 e atanmis diger ip adresleri
dediginiz gibi alias seklinde. Bu ip adreslerini Iptables ile snat ve dnat
yaparken kullaniyorum. Yani soyle;

Linux uzerinde;
10.0.0.1 --> 192.168.0.1
10.0.0.3 --> 192.168.0.3
10.0.0.4 --> 192.168.0.4
10.0.0.5 --> 192.168.0.5

Seklinde devam ediyor router kisminda ise tekrar nat yapiliyor.

Router uzerinde;
192.168.0.1 --> gercek_ip1
192.168.0.3 --> gercek_ip2
192.168.0.4 --> gercek_ip3
192.168.0.5 --> gercek_ip4

Gibi. Dnat icinde bu tanimlamalarin tersi var iki cihazda da.