[Linux-ag] ACİİL

From: mehmet ozpolat (memet@verify.com.tr)
Date: Mon 04 Apr 2005 - 19:01:45 EEST

Arkadaşlar konu kısaca şöyle... bir adet WEB ve MAİL server var iki ethernet
bacağı var . Dış bacak ADSL modeme bağlı ve ADSL modem Bridge çalışıyor (
zannediyorum kendisine bağlı olan ethernet kartı modemin alması gereken reel
ip yi alıyor. ) Bu arada ADSL modemin reel ip si var. Ama zannediyorum
ayarlamaları düzgün yapamadım. reel ip ye dışardan ( netten ) ping
atamıyorum. Ne yapmam lazım acaba.... Şimdiden teşekkürler.