RE: [Linux-ag] Adsl ve Leased Line

From: Serdar ŞANAL (serdar@istas.com.tr)
Date: Mon 04 Apr 2005 - 15:02:28 EEST

Cevabiniz icin tesekkur ediyorum. Dediklerinizi uyguladim ve sistem
calısiyor :) Son olarak sormak istedigim bir nokta var. Aşagidaki
tanimlamalari eth1' in her ip adresi icin yapmak gerekli mi?

ip route add 192.168.0.0 dev eth1 src 192.168.0.1 (sistemin eth1 arayüzünde
192.168.0.1, 2, 3, 4... Şeklinde ip adresleri var. Bu tanımlamayı eth1 e
atanmış her ip adresi icin yapmak gerekli mi?

Ayrica Serdar Bey, sizede vermis oldugunuz genel bilgiler icin tesekkur
ederim.