RE: [Linux-ag] Linux Server üzerinde kamera yayını

From: Özgür Gürsoy (ozgurgursoy@netasistem.net)
Date: Mon 04 Apr 2005 - 13:03:42 EEST

Merhabalar,

Bu islem icin DVR karti denilen sayisal goruntu transfer karti gerekmekte (1
den fazla kamera icin). Tum kameralari bu kartin cikislarina bagladiktan
sonra (ki 4-8-12-16 kamera destegi olanlari var) suruculeri tanitip yazilimi
kurarak web tabanli ya da kendi istemci yazilimlari kullanici
bilgisayarlarina kurmak suretiyle yapabilirsiniz. Daha once bu tur
uygulamalari baska bir isletim sistemi uzerinden gerceklestirmistim :-)

HYPERLINK "http://www.sonerik.com/linux.asp"http://www.sonerik.com/linux.asp

adresinde belki biraz daha ayrintili bilgi bulabilirsiniz. Aslinda yerli
olarak bulabileceginiz kartlarin suruculeri ve uygulamalarinda linux tabanli
programlari bulabilmeniz sıkıntı yaratabilir. Eger, alacaginiz DVR karti
bt848 chipsetine sahipse bunu linux altinda televizyon karti mantiginda
belki calistirabilirsiniz, dolayisiyla web uzerinden kamera paylasim
programlari ile de goruntu transferini saglayabilirsiniz. (ucuz olsun
derseniz)

Iyi Calismalar.

   _____