[Linux-ag] Linux Server üzerinde kamera yayını

From: Metin KARAKUS (mkarakus@doktoroglu.net)
Date: Mon 04 Apr 2005 - 11:59:03 EEST

Acaba daha önce bu tarz bir çalışması olan oldumu?

2-3 şubeden oluşan beyaz eşya mağazaları için piyasada bulunan küçük güvenlik kameralarından alıp (Hani şu direk tv'ye av girine bağlanan cinsten) onları pc ye bağlamak sureti ile ip üzerinden olan biteni kontrol etmelerini sağlamak istiyorum.

Bunun için donanım ne gereklidir. ve hangi yazılımla halledebiliriz bu işi..

Örneğin (hadi kameraları aldık - bilgisayara baglayabilmek için ya tv kartı lazım yada alternatif ne önerebilirsiniz çünki 1den fazla kamera olacak)malum tv kartlarında tek av girişi olur.

hadi donanımı ayarladık diyelim hangi yazılımlar bu işi halledebilir.

Biraz karıştırdım galiba ama kusura bakmayın cevaplarınızı bekliyorum.