Re: [Linux-ag] Ag komsuluklari engelleme

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Sun 03 Apr 2005 - 14:25:17 EEST

2 ve 3 agindaki bilgisayarlara guvenmiyorsaniz ayni fiziksel kabloya
taktiginizdan dolayi (daha dogrusu muhtemel ayni switch uzerinde
calistiklarindan dolayi) bahse konu guvenligi saglayamazsiniz diye
dusunuyorum...
 fantazi olarak, 3.0 aginin oldugu karta 2.0'dan bir interface verin ve mac
adreslerini de icerecek sekilde iptables kurallariyla sadece o
makinanin 2.0agina paket forward edilmesine izin verin... Ama kendi
makinasina
3.0'dan bir ip verip diger bilgisayarlari istedigi gibi dolasabilir...