Re: [Linux-ag] buyuk bir ip havuzundaki belli portlar

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Sun 03 Apr 2005 - 14:01:59 EEST

nmap version 3.75 ( http://www.insecure.org/nmap/ )
 /16 aslinda --packet_trace ile görüntüleyince çalışıyor ama yaklaşık 2 saat
çalıştırıp hiç çıktı göremeyince çalışmadığı sonucuna varmıştım. İşte kısa
çıktı:
 SENT (0.2530s) TCP 195.x.x.x:53907 >
81.213.0.46:14343<http://81.213.0.46:14343>S ttl=43 id=43979 iplen=40
seq=1913585428 win=4096
RCVD (0.2570s) ICMP 10.1.13.2 <http://10.1.13.2> > 195.x.x.x host
unreachable (type=3/code=1) ttl=249 id=7466 iplen=56

packet_trace ile bunlari gorebiliyorum. Trace yaptırmadığım zaman sanırım
daha uzun süre beklemem gerekiyor... Yanılıyor muyum?