[Linux-sunucu] SuSE 9.1 ve service problemi

From: Bilik Service (gelemli@gmail.com)
Date: Sat 30 Oct 2004 - 09:58:40 EEST

SuSE 9.1 kullaniyorum (eskiden RedHAT 9.0 kullaniyordum) ve siyah
ekran komutlarinda problem var,redHatta "service --status ,
start/stop" komutlarinin yerine susede hangi arshilik kullana bilirim
ingilizce klavye kullandigim icin yazim berbat ola bilir,ozur dilerim

yardimlariniz icin onceden teshekkurler...