RE: [Linux-ag] qmail ile procmail kullanmak

From: Goksel Sunar (g.sunar@kocaergroup.com.tr)
Date: Wed 03 Nov 2004 - 17:37:45 EET

        selam

                 ama benim sorunum kurmak degil . procmail 3.22.-5 sistemimde kurulu . (http://www.genco.gen.tc/documents/procmail/) sitesinde dediği gibi "procmail -v " komutu aynen gorulmesi gereken çıkıtıyıda veriyor. yine aynı sitede olduğu gibi /etc/ altına procmailrc dosyasını oluşturdum , klasorler actim , kurallar olusturm.

        Peki ya sonra ?? ben bu procmaili qmail serverima gelen maillere nasil bekci yapacagim.

        sorunum bundan ibaret.

        ilginiz icin tesekkurler.

        binlerce kez hemde :)

goksel sunar