Re: [Linux-ag] qmail ile procmail kullanmak

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 03 Nov 2004 - 10:22:43 EET

Merhaba,

Wed, 3 Nov 2004 09:29:49 +0200 tarihinde "Goksel Sunar"
<g.sunar@kocaergroup.com.tr> soyle yazdi:

GS> redhat 7.3 tabanlý e-smith v6 dagitimi uzerinde calisan qmail
GS> server da gelen tum mail iletileri icin dosya filitrelemesini nasil
GS> yaparim diye arastirirken procmail ile karsilastim arastirdim bu
GS> sitede (http://www.genco.gen.tc/documents/procmail/) yazilanlarin
GS> hepsini yaptim , sonra procmaili nasil calistiracagimi aradim .
qmail icin (yapilmadiysa) qmail-queue yamasini yaparak icerik filtreleme
yazilimlari kullanabilirsiniz. Dosya eklentilerinin uzantilarina gore
filtreleme yapmak istiyorsaniz Zabit, virus taramasi yapmak istiyorsaniz
Clamav isinizi gorebilir.

Procmail guzel bir yazilim ama qmail icin daha hafif ve uyumlu yazilimlar
mevcut.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694