[linux-network] Re: Squid Yardım

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Sat 29 May 2004 - 14:29:11 EEST

On Cts, 2004-05-29 at 12:38 +0300, Metin KARAKUS wrote:
> Sirketimde internet paylasımı icin Redhat server ve iptables kullanıyorum..
> Ancak Squid 'e gecmek istiyorum malum kısıtlamalar icin
> Ancak Daha once hic Squid yapılandırması yapmadım
> Squid.conf dosyasını duzenlemek yeterli oluyormu
> Yeterli ise bana ornek bir Squid.conf yollayabilirmisiniz
> İnceleyip agıma gore duzenlemek istiyorum
> Şimdi diyeceksiniz bir suru dokuman var felan filan
> Hepsine baktım okadar ingilizcem yok
> Bence ornek bir dosayayı incelemek daha kolay
> Belli baslı kriterlerinde ne oldugunu kısaca acıklarsanız dosya ustunde
> sevinirim.
www.belgeler.org 'da bir squid belgesi var temelleri oradan
öğrenebilirsiniz. http://squid.visolve.com adresinde oldukça detaylı
olarak yapılandırma seçenekleri anlatılmış, ama maalesef ingilizce,
bence ingilizce bilen bir arkadaşınızla orada 1 saat kadar gezinin,
oldukça faydalı olacaktır :)

--
Erçin EKER
UIN     : 82166138

Born to use Debian

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part