[linux-network] Squid Yardım

From: Metin KARAKUS (mkarakus@doktoroglu.net)
Date: Sat 29 May 2004 - 12:38:19 EEST

Sirketimde internet paylasımı icin Redhat server ve iptables kullanıyorum..
Ancak Squid 'e gecmek istiyorum malum kısıtlamalar icin
Ancak Daha once hic Squid yapılandırması yapmadım
Squid.conf dosyasını duzenlemek yeterli oluyormu
Yeterli ise bana ornek bir Squid.conf yollayabilirmisiniz
İnceleyip agıma gore duzenlemek istiyorum
Şimdi diyeceksiniz bir suru dokuman var felan filan
Hepsine baktım okadar ingilizcem yok
Bence ornek bir dosayayı incelemek daha kolay
Belli baslı kriterlerinde ne oldugunu kısaca acıklarsanız dosya ustunde
sevinirim.