[linux-network] Re: qmail

From: Emre Erim (emreerim@ttnet.net.tr)
Date: Wed 05 May 2004 - 13:56:11 EEST

Merhaba

Smtp-auth icin qmaili patchlemeniz gerekecek bunun icin yeniden derlemeniz
gerek zaten qinstall oldukca outdated oldu iyice o yuzden

www.qmailrocks.org :)

0dan kurun ne kurdugunu nasil calistigini bilin anlayin..

Sevgiler

Emre Erim

Not: qmail queue kontrolu icin webmin le birlikte gelen qmail modulunu
tavsiye ederim..