[linux-network] qmail

From: depeche (mesut@metalyapi.com)
Date: Wed 05 May 2004 - 13:30:18 EEST

selamlar,
qinstall ile kurdugum bir qmail mail serverim var.Normal calisiyor.(du). Soyle bir ihtiyacim var kuyrukta yaklasık 250 tane mail var.Bu maillerin hepsini tek bir komutla nasil silerim. Artı birde qinstall ile kurdugum bu sisteme smtp-auth nasıl ekleyebilirim.(herhangi bir kullanici hesabi v.s silmeden)Sadece qmailadmin ile benim ekledigim kullanicalar user ve pass girdikten sonra mail atabilsinler istiyorum.
tesekkurler