[linux-network] Re: vexira ?

---------

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Tue 30 Mar 2004 - 06:55:39 EST

    On Tue, 2004-03-30 at 13:55, Emre Erim wrote:
    > Merhaba
    >
    > http://www.pcwelt.de/news/viren_bugs/37827/2.html
    >
    > Adres almanca ama bence gayet acik.
    > Destek ve sureklilik konusunda size katilmiyorum. Cunku belliki icinde
    > bulundugumuz sektorler farkli.
    > Cok ciddi ve buyuk firmanin ana ofisindeki 2000 PC nin onundeki mail
    > serverimda elbette destek ve guvenlik derim cunku para problem degil yapilan
    > is problem olur. Linux ustunde vexira olmasa Exchange ustunde bilmemne olur.
    > Muhim olmaz neyin ne oldugu.

    Valla o zaman o şirketlerin listesini bana bir yollayında iş başvurusu
    yapayım. 29 gün oturur 30. günde bişiy yapar soranada yaw çalışıp
    çalışmadığı önemli sen beni napcan gül gibi geçinip gidiyorum derim bir
    sürüde para verirler pek bir mutlu olurum.

    Eğer 2000 pc'nin önündeki mail serverdan bahsedeceksek ortada kullanıcı
    başı 5$ ile 45$ arasa değişen fiyatlar ile aklınca süper işler yapan M$
    yazılımları var. 2000* 20$ desek 40000$ gibi bir parayı 2000 kişiye
    hizmet eden bir eposta sunucusu için harcayabilirsanız ben zaten o
    işletmenin, işletme kafasına şaşar bakarım. 40.000$ verdik ama e-posta
    atıyoruz. Vaybe yürü kim tutar seni...

    Önemli olan optimum çözümü bulmaktır, yok eğer siz çalışsıın yeter
    mantığı ile devam ederseniz işimiz iş. NASA gitsin yeter diye mars'a
    uzay mekiği yollasa heralde dünya açlık sınırına falan gelirdi. Paranız
    bu kadar bolsa hayırlı işlere harcayınız. Ağaç dikin, kimsesiz çocuklara
    yardım yapın, lösemi ile savaş veren kurumlara destek verin vs. ama
    oturupta aynı işi çok daha iyi yapan özgür çözümler varken abuk subuk
    işler yapmayın allah aşkına ya!

    Bunlarıda yazarken ne fanatiklik yapıyorum ne de büyük şirket
    düşmanlığı, nede reply ettiğim mail'a cvp. Sadece kendi şahşi
    düşüncelerim!

    --
    S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
    Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu