[linux-network] Re: vexira ?

---------

From: Emre Erim (emreerim@ttnet.net.tr)
Date: Tue 30 Mar 2004 - 05:55:37 EST

    Merhaba

    http://www.pcwelt.de/news/viren_bugs/37827/2.html

    Adres almanca ama bence gayet acik.
    Destek ve sureklilik konusunda size katilmiyorum. Cunku belliki icinde
    bulundugumuz sektorler farkli.
    Cok ciddi ve buyuk firmanin ana ofisindeki 2000 PC nin onundeki mail
    serverimda elbette destek ve guvenlik derim cunku para problem degil yapilan
    is problem olur. Linux ustunde vexira olmasa Exchange ustunde bilmemne olur.
    Muhim olmaz neyin ne oldugu.
    Ancak benim icinde bulundugum sektorde aylik $2 ye hosting satip ayakta
    kalmaya calisirken yukarida verdigim linkden gorulecegi uzere 10 dakikalik!
    bir gecikme benim icin gayet katlanilabilir gozukmekte..

    Saygilarimla

    Emre Erim