[linux-network] Re: webmin

---------

From: A. Selman İnanç (selmaninanc@ihlas.net.tr)
Date: Tue 16 Mar 2004 - 03:20:26 EST

    Bu i=FEin Webminle pek alakasi yok. Squid fakli bir servisdir. Hangi =
    host'un
    hangi adresini ziyaret ettigi access.log dosyasinda tutulur. Ve bunu =
    rapor
    haline getiren bir =E7ok utility var. Benim onerim SARG olacaktir.=20

    Kurulum ve Download icin=20

    http://web.onda.com.br/orso/sarg.html

    Selamlar
    Selman