[linux-network] Re: Apache de index lemeyi kapatma!

From: Mesut GÜLNAZ (mesutgl@pa.edu.tr)
Date: Wed 02 Jun 2004 - 09:06:30 EEST

<Directory />
    Options FollowSymLinks -Indexes
    AllowOverride None
</Directory>

söz konusu satirlar bu sekilde ama hala klasörismi girildigi zaman indexleme
yapiliyor.
bu arada belki atladigim bir nokta bu server da birden çok site host
ediliyor.
bu klasör hiç bir siteye ait olmayan bir klasör.

örnegin birisi
/www/test
digeri de
/www/test2 ise bir klasör de /www içerisinde /www/deneme ve içerisinde
index filan yok. sadece dosyalar var o kadar.

tesekkürler

not: mail-list arsivine nasil bakabilirim?