[linux-network] Re: Apache de index lemeyi kapatma!

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Tue 01 Jun 2004 - 19:12:45 EEST

Merhabalar..

httpd.conf dosyasinda soyle bir satir olmali;

<Directory />
    Options FollowSymLinks Indexes
    AllowOverride None
</Directory>

Bu satirlar var ise Indexes onune - isareti koyulursa / dizini icin
indexleme kapatilir.Baska bir dizine bu uygulanmak istenirse / yerine
o dizinin adresi yazilir.

AllowOverride None secenegide dizin icine koyulacak .htaccess
dosyasi ile bu ozelligin(veya diger ozelliklerin) kaldirilmamasi icindir.

Daha oncede dedigim gibi alt kisimlarda baska bir <Directory> blogu ile kok
dizin altindaki diger dizinler icin bu ayarin degistirilmedigini de
kontrol edin.

NOT : Indexleme ile ilgili daha once bu listede onlarca cevap yazildi.
Liste arsivlerine (soruyu sormadan once) bakmakta fayda var kanimca.

iyi calismalar,
Erhan Ekici