[linux-network] Re: IP yonlendirme

---------

From: Fatih YILDIZ (mfyz@linux-sevenler.org)
Date: Mon 28 Jun 2004 - 23:47:01 EEST

NOT: guray arkadasim cok guzel anlatmis ancak, eger firewall var ise
yuksek ihtimal o portlar kapali olacaktir.
ancak;
daha onceki mailde verdigim linkteki script generator'daki satirlar
arasinda belirtilen portlari acan satirlar da mevcut...
ben de bu yontemle yapmayi denedim forumlarda gordugum kadar ama, bu
scripti deneyene kadar becerememistim...

--
Mehmet Fatih YILDIZ   < mfyz@linux-sevenler.org >
http://www.mfyz.com   < fatih@mfyz.com >