[linux-network] ping e kapatma

---------

From: esmeryak (esmeryak@mynet.com)
Date: Mon 28 Jun 2004 - 20:46:32 EEST

merhaba sozu fazla uzatmadan sorunumdan bahsedeyim ben isletim sistemi
olaraksuse 9.0 kullaniyorum. suphelendigim olay ise disaridan nuke ve dos
atak tipi bir saldiri yontemi ile serverime asiri yuk ile baglantim
yavaslatiliyor veya sahte ping paketi gonderebilen bir progla baglantim
zayiflatiliyor bunu nasil engelleyebilirim. bildigim kadari ile linux cok
guvenli bir isletim sistemi bu gibi bir probleminde bir cozumu vardir. daha
once basina gelmis olan var sa lutfen yardim edermisiniz. tesekkurler. iyi
calismalar
Delta DT 1910 Telesekreterli DECT Telsiz Telefon ’da ŞOK FİYAT!
Peşin Fiyatına 6 Taksit, Ayda Sadece 12,233,500 TL Taksitle[1]

--- Links ---
   1 http://alisveris.mynet.com/Bascuda.aspx?cmp=Bascuda&pId=596451&aType=product&catId=3486&aff=emailfooter