[linux-network] Sayın SerdarKöylü

From: Metin KARAKUS (mkarakus@doktoroglu.net)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 23:30:25 EEST

Valla imkan olsada su uzaktan yonetim muhabbetiyle siz gorseniz makinayı bir
sipsak tamam :))

Ama biliyorum oda zor
İşin koyu yanı birde maille haberlesmemiz ben yazacam size ulasacakta siz
okuyup cevap vereceksiniz tabii bu aradaki zaman kaybı tabii bide isimiz
geregi kaybetigimiz zaman surekli cevap yazmaya okumaya zaman olmuyor bide o
var..

Serdar Bey sizin mail adresinizide bilmiyorum verebilirmisiniz?bu arada msn
messenger kullanıyorum surekli acık ama gateway degistirip durmaktan gidip
geliyor ama Bir Adsl gec bir LL zor oluyor tabii

Size mail adresimide vereyim
bu sirket mailim mkarakus@doktoroglu.net
buda messenger alemmetin@hotmail.com

cevaplarınızı sabırsızlıka bekliyorum.