[linux-network] Re: adsl vs leased line

From: Salih Bilgin (salihb@ozdilek.com.tr)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 13:17:27 EEST

Su anda bende sizin gibi isdn 256k kullaniyorum.
2Mbit ADSL icin basvuru yaptim. Ancak su anda statik ip ve adsl baglanti
verilmiyor. Yapilan anlasma sonucu mayis ortasinda adsl portlar
gelecekmis.

Bir sorun olacagini zannetmiyorum. Proje yaptigim bir kac firmada su
anda 1mbit kullaniliyor ve cok memnunlar. Ama kurumsal olarak bana ip
adresi(leri) gerektigi icin hem portlari hemde statik ip uygulamasini
bekliyorum.

Tavsiye ederim.

Salih BiLGiN
Bilgi Teknolojileri Sorumlusu