[linux-network] ip erişim yasaklama

From: linux42 (linux42@mynet.com)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 09:59:33 EEST

slm arkadaşlar SuSE linux 9,0 ile interneti dagıtıyorum ve 192.168.0.30
inoluipye tum net erişimlerini yasaklamaiktiyorum bunu nasıl yapabilirim bu
ip kesinlikle nete cıkış yapamasın.!!! ben ... ip erişimi yasaklama :
iptables -A INPUT -s 192.168.0.30 -j DROP komutu ile bunu yapmaya
calistim fakat terminal gene internet expl. daki proxy atyarlarına ttnetin
proxy sunucularını girince paltır kültür nete cıktı. :)) bu konuda
yardımlarınızı bekliyorum saygılarımla Ferhat KARAKUŞ
===>>> LinuX iLe Özgür Geleceğe <<<=== PeNguEnin SesiNe KulaK
VeRiN
Mynet Erişim Eko![1] Ayda 5 Milyona Sınırsız Internet

--- Links ---
   1 http://servad.mynet.com/admynet/adredir.asp?ciid=7949&url=http://erisim.mynet.com/ispProducts2.asp