[linux-network] Re: calisan linux ama erisilemiyor!

From: Erhan Ekici (erhan@uzem.itu.edu.tr)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 09:30:14 EEST

Merhabalar...

Quoting Mesut GÜLNAZ <mesutgl@pa.edu.tr>:

> kurulu bir linux ww server im var kurarken
> default firewall ayarlarını kullan dedim
> ama şu anda ne ssh ne de www portlarına ulasabiliyorum.
> ve www upload için bir de ftp gerekli nereden ne yapmalıyım

Dagitiminiz nedir? Surum vb. bilgi lutfen..
SSH servisi calisiyor mu? calismiyorsa onu calistirdiktan sonra tekrar deneyin.
Genelde varsayilan firewall ayarlari www,ssh vb servisleri engellemezler.
Dagitiminizin CD lerinde FTP sunucusu olmasi lazim.ProFTPd, vsftpd vb kurmalisiniz.

iyi calismalar,
Erhan Ekici