[linux-network] Re: yahoo hotmail...v.b

---------

From: Abdullah Güney (abdullah.guney@emo.org.tr)
Date: Tue 30 Sep 2003 - 15:52:17 EDT

O dokuman nasil internet paylasimla ilgili. Benim squid veya baska bir
paylasimla sorunum yok. Sadece webmail ile ilgili olan sitelerde siteye
baglanmakla birlikte mail iceren klasorlere ulasamamak veya webmailden mail
gonderemekle ilgili bir sorunum var. Sanirim request ile ilgili olsa gerek
ancak nasil cozebilecegimi bilmiyorum. Ayni bilgisayarda daha onceden RH7.3
uzerinde ipchains+trsquid calismaktaydi ve sorun olmamaktaydi. Ama RH9.0
da+iptables de sorun yasamaktayiz.