[linux-network] Re: yahoo hotmail...v.b

---------

From: ayhan hacioglu (Maverick@ulak.gen.tr)
Date: Tue 30 Sep 2003 - 13:37:08 EDT

    squid proxy sunucusu kurmanız önerilir, sebebi ise çeşitli ACL oluşturarak
    kullanıcıların internet üzerinde güvenli sörf yapmasını sağlayabilirsiniz..
    Örn : içerisinde Erotik kelimesi geçen bir domaine erişmeyi
    engelleyebilirsiniz..bu squid ile yapacaklarınızdan sadece biri, cache
    mekanizması olarak görev yaptırabilirsiniz..

    iptables ile internet paylaşımı için girilmesi gereken satır ..

    iptables -t nat -A POSTROUTING -o "ppp+" -j MASQUERADE

    squid kuracaksınız transparan proxy uygulaması ile tüm web trafiğini squid
    üzerinden belirlediğiniz ACL göre süzdürebilirsiniz ..

    iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp --dport 80 -j DNAT --to
    192.168.202.0:3128

    iyi çalışmalar