[linux-network] Yardim Postfix - user ve outlock ayarlari

---------

From: Sezayi Bugdayci (sbugdayci@etiholding.gov.tr)
Date: Fri 26 Sep 2003 - 02:06:56 EDT

    Local mail server hizmeti için postfix ve cyrus-sasl kurduk. (SuSe 8.0 da)
    postix normal çalisiyor. /kullanici mail lerini /var/spool/mail/ altinda
    görebiliyorum. yeni kullanici için mail atildigi zaman /var/spool/mail/
    altinda açiyor . Orn. postfix yuklu linux makinadan
    sarg -e usr1@local.host gonderi yaptigim zaman mail /var/spool/mail dizini
    altina mail 'i atiyor yok ise yaratiyor.
    Pr..blem su; Win98 makinada outlock ayarlari yaptigim zaman user/sifre
    soruyor vegirdigim degerleri kabul etmiyor. Sistem de tanimli usr/pass.
    kabul etmiyor.
    outlock hesap tanimi asagidaki gibi yaptim.

    pop3 :mail_sunucusu makina_ip_no(10.58.0.123)
    smtp :mail_sunucusu makina_ip_no(10.58.0.123)

    kullanici :usr1
    pass. :usr344
    mail addr. usr1@local.host

    1- mail kullanicisi(account) nasil tanimlayacagim.
    2- Tanimlanan mail account sifrelerini nasil degistirecegim.
    3- /etc/postfix altinda access.db , transport.db ,canonical.db gibi
    dosyalar var. Saniyorum database dosyalari usr/pass. leri bunlarda tutuyor
    olabilirmi? Bu dosyalari nasil açabilirim?
    (Windows da oracle, interbase database kullaniyorum)
    4- burada outlock postfix baglantisini cyru-sasl mi sagliyor ? Kulanicilari
    cyrus_sasl araciligi ilemi tanimlayacagim . Eger böyle ise hangi dosyada
    bunu yapacagim.

    problemsiz çalismalar.