[linux-network] Re: Listede sorun mu var?

---------

From: Huseyin Mercan (huseyinmercan@palmet.com)
Date: Thu 25 Sep 2003 - 08:44:39 EDT

     Ben de listede bir sorun var diye düşünmüştüm ama mail ulaştığına göre
    yoktur sanıyorum. Bu arada bir soru sormak istiyorum. Calistigim sirkete bir
    fileserver kuracagim. Sanirim red hat olacak. 60 local bilgisayar var. Bu
    back up almak icin kullanilsin istiyorum. Ancak ne tip sabit disk
    kullanacagim konusunda karar veremedim. Yardim ve onerilerinizi bekliyorum.
    Tesekkurler.

    Huseyin