[linux-network] Re: script yazimi icin yardim

---------

From: [ C T R L ] (ctrl@host4.web.tr)
Date: Thu 25 Sep 2003 - 01:58:35 EDT

    www.plesk.com

    -----Original Message-----
    From: linux-network-bounce@liste.linux.org.tr
    [mailto:linux-network-bounce@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Tufan
    B=FDy=FDktas
    Sent: Wednesday, September 24, 2003 11:06 PM
    To: linux-netwok; linux-programlama
    Subject: [linux-network] script yazimi icin yardim

    Merhabalar ,
       =20
      DNS , apache ve qmail, mysql birlikte kurdum ve calistiriyorum.
      Yapmak istedigim ,icinde bu sunucularla ilgili alanadi ,
    dnsserveradresi,=20
    apacheserveradresi, qmailserveradresi ve httpd.conf a sanala sunuculari=20
    otomatik olarak eklenmesi ve mysql icin /etc/rc.d/rc.local dosyasina=20
    safe_mysqld --user=3Dmysql & satirini otomatik olarak yazan bir script
    yazmak.
    (perl veya bash) Bunun icin bir conf dosyasi olusturmak ve yukarida
    gecen=20
    ayarlari bu dosyaya kaydettikten sonra bir kur scripti ile bu sunuculari

    otomatik olarakl kurmak istiyorum. =20
      Bunlari nasil yapabilecegim konusunda bana yol gosterebilirmisiniz ?
      Simdiden tesekkur ederim....

    Saygilarimla ...
      tfn