[linux-network] script yazimi icin yardim

---------

From: Tufan Bıyıktas (tfn@mail.ege.edu.tr)
Date: Wed 24 Sep 2003 - 16:05:47 EDT

    Merhabalar ,

      DNS , apache ve qmail, mysql birlikte kurdum ve calistiriyorum.
      Yapmak istedigim ,icinde bu sunucularla ilgili alanadi , dnsserveradresi,
    apacheserveradresi, qmailserveradresi ve httpd.conf a sanala sunuculari
    otomatik olarak eklenmesi ve mysql icin /etc/rc.d/rc.local dosyasina
    safe_mysqld --user=mysql & satirini otomatik olarak yazan bir script yazmak.
    (perl veya bash) Bunun icin bir conf dosyasi olusturmak ve yukarida gecen
    ayarlari bu dosyaya kaydettikten sonra bir kur scripti ile bu sunuculari
    otomatik olarakl kurmak istiyorum.
      Bunlari nasil yapabilecegim konusunda bana yol gosterebilirmisiniz ?
      Simdiden tesekkur ederim....

    Saygilarimla ...
      tfn