[linux-network] Re: internal modem

---------

From: koray (koray@nsswb.com)
Date: Tue 23 Sep 2003 - 05:39:25 EDT

    conexant chipsetli hemen tum internal modemler calisiyor.6-7 tane farkli
    model denedim,hicbirinde sorun yasamadim.tam chipset modeli de
    hatirlamiyorum ama piyasada 10$ civarinda satiliyorlar.hepsinin ortak
    noktasi bu:)modem driverlarinin ucretli oldugunu ise simdi gordum ve
    sasirdim.fiyatida 15 $.demekki 25$ bu internal ve driverina
    vereceksiniz...sanirim en guzeli en ucuzundan bir seri modem almak.Datron
    marka olanlari tavsiye ederim.30$ civarinda fiyatlari var.