[linux-network] Cypheus - hylafax - lisans sorunu

---------

From: Volkan YILDIRIM (volkan.yildirim@ankarapatent.com)
Date: Tue 23 Sep 2003 - 02:39:50 EDT

    Selam.. Bildigim en iyi hylafax client 'I cypheus u lisanslamak
    istiyoruz
    Her seferinde iskence cekiyoruz.. 2 - 3 hafta oldu hala siparisimizle
    ilgili
    hic bir islem yapilmadi. Cypheus.de sayfasindaki baglantidan alisveris
    yapiyoruz.
    Adama yuz kez mail attik.. Hic bir sekilde cevap gelmiyor..

    Ustelik daha once de uzun sure bekleyerek gelen lisanslarimiz=20
    Bilgisayarlar formatlaninca kullanilmaz hale geldi
    Daha once export ettigimiz lisanslar import edilemiyor..

    Cozum onerisi olan var mi ? Whfc falan istedigimiz gibi degil.
    Cypheus 'un veritabani hikayeleri yetkilendirmesi falan cok guzel.

    Bunu uc bes dolar daha fazla odeyerek alabilecegimiz bir reseller falan
    var mi ?