[linux-network] Re: [linux-baslangic] hayla fax

---------

From: Seref Tufan Sen (s_tufansen@hotmail.com)
Date: Tue 23 Sep 2003 - 02:26:49 EDT

    >"respawn" yerine "wait" kullanılmalı çünkü respawn seçeneği birden fazla
    >faxgetty çalıştıracaktır.

    Neden??? "respawn" kullandığınız zaman faxgetty öldüğü takdirde yeniden
    çalıştırılacak. Birden fazla faxgetty neden aynı anda çalışsın?? (Hiç fax
    işine bulaşmadım ama yukarıdaki inittab girdisi ile birden fazla faxgetty
    çalışmaz. Sadece 2,3,4 ve 5. çalışma seviylerinde faxgetty çalıştır ölürse
    tekrar başlat anlamı çıkarıyorum ben. Bilmediğim bir nokta var ise gerçekten
    aydınlanmak isterim.)

    Şeref Tufan Şen

    STOP MORE SPAM with the new MSN 8 and get 2 months FREE*