[linux-network] Re: postaci + qmail

---------

From: M.Sinan (linux-lists@stu.uludag.edu.tr)
Date: Wed 10 Sep 2003 - 21:26:24 EDT

    Ben de sizin gibi basilix kullaniyordum ancak uzun zaman yenilenme olmamasi
    ve uzun zamanda olmayacak gibi gorunmesinin yaninda bazi listelerde guvenlik
    aciklarinin tartisilmasi nedeniyle vazgectim.

    Bu kadar qmail kullanan arkadas var neden sqwebmail icin turkcelestirme gibi
    bir calismaya gitmiyoruz? Kendisi turkce karakter destegini zaten veriyor,
    tek yapacagimiz bi template yapmak?

    Biraz giydirirsek hizi ve islevleriyle cok daha guzel olabilecegi
    kanaatindeyim.

    Ben yarin basliyorum, yardimci olmak isteyen arkadas olursa cidden
    sevinirim,

    Not: Lutfen kimse zaten turkce cevirisi inter7 nin sitesinde link olarak
    bulunuyor demesin :) hatirlamiyorum hangi iss icindi, ama bir iss icin
    turkcelestirilmis olani yarim yamalak bir sekilde duruyor.

    Saygilarimla
    M.Sinan