[linux-network] Re: postaci + qmail

---------

From: Tugba Tosun (ttosun@teknotel.net)
Date: Wed 10 Sep 2003 - 07:36:44 EDT

    Basilix en baştan beri sade arayuzu ile işimizi görmüştü ancak
    kullanıcılardan yavaş yavaş şikayetler gelmeye başladı. mesela bir maile
    reply yapınca gonderenin adresi yeni yazacagınız mesajda cıkmıyor, veya bazı
    maillerde bos içerik geliyor vb. Once bunların bug oldugunu dusunmustum ve
    patchler aramaya basladım ancak ortaya cıkan sonuca gore basilix cok da
    fazla guncellenen bir yazılım değil, mail grubuna ve Murat Aslan'a mail
    atmama rağmen bir sonuç çıkmadı bu nedenle bize kesin olarak gereken Türkçe
    sade arayüzlü bir yazılım.
    Özellikle belirttim çünkü Türkçe desteği kullanıcılar tarafından kesinlikle
    isteniyor.
    Sqwebmaile de bakmıştım ancak onun da sorunu sizin belirttiğiniz gibi cok da
    iyi bir arayuzu olmaması.
    Ama başka bir fikir yoksa qmail'den vazgeçmeyeceğimize göre sqwebmail'i
    kurmak lazım gibi görünüyor.
    Squirrelmail de fena değil gibi aslında ama onun Türkçe desteği var mıdır
    bilemiyorum?

    Teşekkürler,
    Tugba