[linux-network] Re: postaci + qmail

---------

From: Engin O. (engin@engin.web.tr)
Date: Wed 10 Sep 2003 - 07:24:15 EDT

    merhaba ;

    bu arada meraktandır , basilixle ne gibi sorunlar yaşadınız.. cunku bende
    bir ara dusundum de sonra vazgectim..

    sqwebmail neden dusunmuyorsunuz ki zaten qmaille yapısık kardes gibidir
    onlar ve genelde tavsiye edilir.. biraz arayuzu cok basilix kadar cafcaflı
    olmasada

    ..
    ve sorunu http://listweb.bilkent.edu.tr/linux/2001/Jul/0686.html şeklinde
    sorulmus yine referans acısından bir bakmanızda fayda var tabi ama biraz
    arastırmıstım gecmişte cok verimli olmadıgını dusunuyorum (somut düşünce
    olmayabilir)