[linux-network] lokalde yönlendirme

---------

From: Yiğit Belevi (yigit@capkan.net)
Date: Mon 08 Sep 2003 - 01:26:32 EDT

    Selamlar;
    1 tane ip numaram vede domain adım var.bu makinanın arkasında da kendi local
    networküm bulumuyor.www.domain.com internet ipme yönlenik vaziyette ben
    abc.domain.com u yine bu ipye yönlendirdim fakat ana makinanın deyil
    içerideki bir makinadan web yayınını yapmak istiyorum.bunun için iptables
    ile nasıl bir rule olusturmam gerekir.vede bunu ana makina apache ye nasıl
    tanıtabilirim
    Teşekkürler