[linux-network] Re: kazaa ve icq ortak kullanim

---------

From: Sercan Demirtas (sdemirtas@KOMBASSAN.com.tr)
Date: Mon 08 Sep 2003 - 00:54:15 EDT

    sadece 5390 yeterli olurdu
    ----- Original Message -----
    From: "M.Ali VARDAR" <alivardar@ttnet.net.tr>
    To: <linux-network@liste.linux.org.tr>
    Sent: Friday, September 05, 2003 8:17 PM
    Subject: [linux-network] Re: kazaa ve icq ortak kullanim

    > Kazaa ve icq bir client uzerindemi calisiyor ? Son olarak NAT gorevi goren
    bir networke sahipmisiniz? Kazaa belirli portlari dinleyerek online olma
    sansina sahip.

    Kendimce soyle bir cozum buldum. 5395-5410 acik birqktim ve ozaman icq
    baglantisina dokunmadim ancak kazaa port taramasina bakinaca bu ip araligina
    ulasmasi epey uzun zaman alacagindan kullancilar yilacaktir.(diye dusundum
    ama, insanlar kazaa calismiyor diye dusunsun yeter)
    saygilarimla
    M.Ali VARDAR