[linux-network] Re: Windows'dan Linux'a net send ile mesaj yollamak hk.

---------

From: Yilmaz Cankaya (spartakuses@yahoo.de)
Date: Sat 06 Sep 2003 - 05:14:54 EDT

    Messenger servisinin linuxta da calisir halde istiyorsan su programlardan
    birini kullanabilirsin
    kopete
    gaim
    Bu durumda samba ile ugrasmana gerek kalmaz fakat bu cözün sadece internet
    baglantisinin sürekli kullanima acik olmasi durumunda gecerli.
    Bunun disinda linux bakinana jabber server kurup diger makinalarla bu server
    üzerinden haberlesebilirsin... Eger jabber server offline durumda mesaj
    iletisim kurma yetisine sahip degilse buna benzer bir programi, bu en basit
    fonksiyon olan mesaj gönderme ile donatarak kendin yazmayi deneyebilirsin..
    Cok sorun olacagini sanmiyorum. Baslamak bitirmenin yarisidir..

    -- Desc: signature