[linux-network] Re: Windows'dan Linux'a net send ile mesaj yollamak hk.

---------

From: ALPARSLAN OZTURK (aozturk@inteltek.com.tr)
Date: Sat 06 Sep 2003 - 04:32:10 EDT

    Sorumu tekrar yaziyorum daha onceki okunaksiz oldu:
    Sirket networkundeki cihazlarin ve servislerinin acik olup olmadigini
    yada arizasi olup olmadigini bildiren Whatsup 8.0 diye bir program
    kullaniyoruz.
    Bir ariza oldugunda `net send \\bana` mesaj yolluyor ancak linux isletim
    sistemim acik oldugunda ben bu mesajlari nasil okuyabilirim diye
    soruyorum.

    Yani windows bilgisayardan Linux bilgisayara mesaj atilacak tabi her
    makinada da messenger servisi acik durumda ama bu messenger servisinin
    Linux makinada acik olmasi gerekiyor :-)

    Tesekkurler.