[linux-network] Re: MS Güvenlik Uyarısı ( Günaydın )

---------

From: imran.geriskovan@ttnet.net.tr
Date: Tue 02 Sep 2003 - 03:28:45 EDT

    Eyup KAVCI wrote:
    > Torvalds: Linux yoluna devam edecek
    > SCO ile IBM arasında gidip gelen Linux'un telif hakları sorunu üzerine
    > Linux yaratıcısı Linus Torvalds'la yapılan görüşmenin tam metni.
    > NTV-MSNBC

    Hocam simdi de sizmi ciktiniz haberci olarak?
    Su ana kadar kayda deger hicbir yazinizi
    hatirlamiyorum bu listelerde ve birgun cikip her tarafa
    haber gondermeye basliyorsunuz.
    Yapmayin etmeyin boyle.
    Eger gondermeden duramayacaksaniz tek bir mailde url
    gonderirsiniz isteyen bakar isteyen bakmaz.

    Imran