[linux-network] Re: Qmail & Outlook Problemi hakkinda gelismeler

---------

From: Serdar ÞANAL (serdar@istas.com.tr)
Date: Sat 30 Aug 2003 - 08:15:49 EDT

            Baglanmayan makine uzerinden mail serverin 110. portuna telnet
    attim. Login olabildim. Loglara baktigim zaman zaten outlook uzerinden
    denedigim zamanda login oluyor gorunuyor. Ama mailleri almiyor veya
    gondermiyor. Normalde secure kullanmiyorum ama secure yaptigimda en
    azindan ara sira calisiyor. Bazen aliyor bazen almiyor yani. Ama
    normalde secure kullanmiyorum.