[linux-network] Re: Qmail & Outlook Problemi hakkinda gelismeler

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 30 Aug 2003 - 08:06:52 EDT

    Aslinda sorun MS kaynakli gorunuyor. Ben bu durumlarda
    kontrolu soyle yapiyorum:

    telnet ile mailhost 110 portuna baglanip
    user bilmenne@falancadomain
    pass sifresi
    stats
    seklinde login olup stats'lara baktiktan sonra anliyorum ki
    o makina sorunsuz baglanabilir.

    outlook icin secure falan kontrollerini yaptiniz mi?
    belki receive ayarlarini secure birakmissinizdir.

    Onceki tum gorusmeyi takip edemedim...
    Ama sorun outlook sorunu gibi gorunuyor.