[linux-network] Dmz server + Firewall

---------

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Mon 27 Oct 2003 - 10:41:54 EST

    Dmz server kurmak istiyorum daha doğrusu int. serverlarımı güvenlik altına
    almak istiyorum şuandaki mevcut sistem hepsinin üzerinde kendi iptables
    yapılandırmaları olması ama bunlara ek olarak hepsinin önüne bir firewall +
    dmz kurmak istiyorum ayrıntılı bir şekilde bunu bana açıklayabilirmisiniz?
    yada yol gösterebilirmisiniz