[linux-network] Re: rs232 den ethernete

---------

From: Volkan YILDIRIM (volkan.yildirim@ankarapatent.com)
Date: Mon 27 Oct 2003 - 06:43:56 EST

    Selam, bunu yapan bir cok cihaz - yazilim olabilir. Sizin buldugunuz
    guzel bir ornek.

    probleminizi linux ile su sekilde cok rahat cozersiniz.

    Bir seri port coklayici alirsiniz linux kurulu bir makinaya takarsiniz.
    Seri port coklayiciya baglamak istediginiz cihazlari (pos cihazi - modem
    ... Ne isterseniz)
    baglarsiniz linux bunlari ttyS?? Aygiti olarak gorecektir.

    Sonrasinda da ser2net gibi bir cok ucretsiz yazilim ile bu aygitlara
    ulasabilir
    isterseniz hepsine ayri birer tcp portu tahsis ederek okuma yazma
    yapabilirsiniz.