[linux-network] rs232 den ethernete

---------

From: koray (koray@nsswb.com)
Date: Mon 27 Oct 2003 - 05:06:17 EST

    selamlar
    linuxla ilgisi yok ama daha iyi bi network tartisma grubu bilmedigim
    icin buraya yaziyorum.
    seri porttan (9600 baud hiz) calisan pos benzeri bircok cihazi ethernet
    ustunden calisir hale getirmek ve kontrolunu merkezi bir bilgisayardan
    yapmak istiyoum.bunu yapabilirmiyim,yapabilirsem nasil yaparim?
    *google da rs232 to ethernet diye bir arama yaptim ve soyle birsey buldum:
    http://www.precidia.com/products/product1.html

    istedigim seye benziyor ama emin olamadim...

    tesekkur ederim