[linux-network] Ms Isa yerine

---------

From: Gokce Zihar (gzihar@thermaflexform.com.tr)
Date: Mon 27 Oct 2003 - 02:09:47 EST

    Merhaba
    Su an mevcut sistemimde 1 adet w2k SBS 1 adet W2k 45 Adet 98-winxp den
    oluşan kullanıcı pc im var.sistem internete çıkmadan önce Cisco pix 501
    ile süzülüyor.

    128k LL ile internete bağlıyım ve internette exchange yardımıyla
    email,isa yardımıyla sörf ve terminal service yardımıyla çeişitli
    uygulamalar yapıyorum.

    Buraya kadar herşey normal ama w2k sbs update ederken ISA üzerindeki
    bağlantı saatleri kullanıcıları ve gidilen sayfalar ait rapor artık
    alınamaz hale geldi.

    Uzun uğraşlar sonucunda sonuca erişemedim.

    Aklıma raporlama yapabilecek kullanıcı sayfalarını süzebilecek ve ms
    olmaya başka birşey varmı sorusu geldi.

    Linuxta bunların yapılabildiğini duymuştum sanırım oldukçada
    güvenliymiş.

    Ne kullanmamaı tavsiye edersiniz?

    İhtiyacım kullanıcıları bağlantılarını raporlayabilmek ve bu rapor
    dahilinde kullanıcıların erişimlerini site bazlı kısıtlayabilmek.

    Teşekkürler.

    Gökçe Zihar