[linux-network] Wvdial ISS secmesi

---------

From: Emre Pars (emre@parstr.net)
Date: Mon 27 Oct 2003 - 01:05:28 EST

    Redhat 9 yuklu bir makinede Wvdial ile internete cikip networke
    paylastirmayi dusunuyordum.
    Boyle bir yapiyi herhangi bir problemle karsilasmadan kurdum.fakat
    wvdial ile superonline'a veya 2-3 tane baska iss ye baglanirken sorun
    yok ama doruknet'e baglanirken authentication sorunu yasiyorum ve
    baglanamiyorum.boyle bir sorunla karsilasan oldu mu?

    Tesekkurler,
    Emre